Adetime 15 gün kala inanılmaz bel sırt ve kadık ağrısı yaşadım. Göğüslerim ilk defa bu kadar şişmişti ve uçları devamlı çıkıktı. Süt çıkan kanalları bile çok net görüyordum. Kahverengi halkanın etrafında büyük pütürcükler vardı.Bir kaç kez başım döndü adet olmam için bu belirtiler daha erkendi. Gebelik sandım ama ne idrarda ne kan testinde sonuç negatif. Sonraki adetimi gününde oldum ilk gün az daha sonra normal geldi ama ilk kahverengi daha sonra açık renk geldi bir ara koyulaştı kırmızı oldu ama damla damla değil 2. Ve 3. Günde yoğun geldi. 4. Gün azaldı 5. Gün kahverengine döndü. 6. Gün pedime bile geçmiyor şu an . normal adet günüm 7 gündür. Ve pıhtılıdır bir kere pıhtı gördüm daha da görmedim. Dün kan testi verim ne olur ne olmaz dedim 0.100 çıktı yani gebe değilim ama şu anda vajinal ağrım var kasıklarıma sanki bıçak batıyor gibi oluyor. Oysaki çoktan kasık ağrım bel ağrım geçmesi gerekiyordu sonuçta bu gün 6. Günümdeyim. Ve bi kaç iş yapsam hemen belim ağrıyor ben anlamadım bu işten birşey oysaki emindim hamile olduğuma ama adet olunca olmadığını anladım. Fakat sizce benim bi hastalığım mı var bilgisi tecrübesi olan paylaşabilirmi