SevdeHny bendede migren var canım 7-15. haftalar arasında resmen haftanın 3 günü ağrıdan yatıp 4 gün kendime gelme aşaması yaşadım. Çok kötüydü anlıyorum seni. Ağrı geçsede üzerimden tren geçmiş gibi bir ağırlık oluyodu beynimde ve vücudumda.Acillerde kaldık elden birşey gelmeyince. 14 te hafifliyor ve öyle Eskisi gibi şiddetli ağrılar olmuyor. Çareyi en son parol içip karanlık odada uyumakta bulmuştum. Bunu denemeni tavsiye ederim. Ama mutlaka uyu, telefon ekranına uzun süre bakmamaya gayret göster. Acil şifalar diliyorum🙏🏻