Azrasare Güzel anneler , Şişli Etfal kadın Doğum bölümü Sarıyer’de yeni yapılan binaya taşındı . Daha önce hiç girmedim poliklinik hizmeti var biliyorum randevu alınıyor. Fakat kadın Doğum acil bölümü açık mı bilgisi olan veya gitmiş olan var mı ?
Azrasare Bende kireçburnunda oturuyorum . Ağrım var eşim de yok normalde çapaya gidiyoruz . Eğer kötü olursam yakın giderim diye sormak istedim . Çok yoğun kalabalık oluyor mu peki
Azrasare Baby_girl Çapa da hangi doktor denk gelirse ona muane oluyorum . İlk doğumumu da orda yaptım 2016 Temmuz da . memnunum o yüzden ikinciye oraya gidiyorum 😊 kendimi çok güvende hissediyorum orda