Arzu343434 Merhaba 17 günlük bebeğimin bugün göbeği yarım düştü yani yarısı göbeğinin içinde kaldı. Doktor bi kaç güne düşebilir . Düşmezse nitrat çubukla yakarız dedi. Böyle olup diğer yarısı da sonra düşen oldu mu