Arenimoo bende gebelik öncesinden trombosit paneli testiyle ögrendigimiz kan pıhtılaşması cıktı Hamileligin basından bari kn sulandırıcı igne ve hap kullanıyorum 2-3 ayda birde koagülasyon faktör 10 diye bir test yapılıp igne dozumu doktorum ona göre ayarlıyor mesela en aon yapılan testte biraz pıhtılı cıktıgı için igne sozum yükselmişti