Ebruli_34 Kizlar ben 7 haftaliktan itibaren cok yoruluyorm yürürken fln nefes nefese kalıyorum artik uzun cumleler kurarken de yoruluyorum kalp icin doktora gidecegim ama bebege bi zarari olmaz degil mi muayenenin