Merhaba kızlar 37+4 günlüğüz. Bebeğim böyle kıpır kıpır değildir normalde. Yarım saattir aşırı bastırıyor aşırı baskı yapıyor vajinama ve vuruyor o vurunca nefesim kesiliyor hatta. Standart bi durum olmadığı için sormak istedim bi anlamı var mı bunların? Doğum işareti ya da başka şeyler gibi?