Kızlar 20+3 haftalığım 4-5 gündür hareketlerini biraz daha net hissediyorum ilk hamileliğim. Ama bebeğim hep kasıklarımda atıyor sürekli orda hissediyorum normal mi acaba saglık ocagında ebe göbeğinin orda olması lazım orda hissedersin dedi kalp atışını dinlemek için kasıklarıma kadar cihazla baktı en son kalp atışını kasıklarımın orda duydu aşağıda galiba bebek dedi korktum hiç bişey anlamadım yardımcı olur musunuz.