Mrblr 38 haftalık olduk dün nst sonucunda doktorumun hafif sancılarımın çıktığını söyledi ama benim öyle sancılarım yok sadece 1 haftadır sık sık vajinaya baskı ve ağrı giriyor idrara çıkarkende oluyor karnımda sertleşmeler falan ama ben artık doğurmak istşyorum günlük 2 saat falan yürüyüşe çıkıyorum hurmaya başlamadım dr.squat falan yapabilirsin dedi arada yapabiliyorum zorlanıyorum çünkü sizin önerebileceğiniz neler var ?