Kubratntklu Galiba çatladı artık dimi kızlar ? bir de dün test yapmadım ve değerlendirme şansım yoktu yumurtlama günü değerlendirdik sadece bir de bugün değerlendirsem sorun olur mu ?
YesimAykut Kubratntklu çatlamış canım pik görmüşsün sen, ben sabah akşam yaptığım halde pik göremedim galiba çatlamadı bu ay😭
HESA20 Kubratntklu aynı gün pik görmüşüz canım bende 21 Ocak pik gördüm ama 20 Ocak değerlendirdik biz birde dün akşam bugün çizgiler aynı eşitlikte cıktı anlamadım bende
Solmaz-Papatya Kubratntklu yumurtan catlamış canım benimde yumurtam ayın 20 ve 21 i pikti 22 sinde çatladı 21 in gecesi değerlendirdik çatlama gününü değerlendiremedik artık Rabbime kalmış tek ilişkiden tutar mı bilmiyorum
Kubratntklu HESA20 benim de dün misafirim vardı değerlendirmedim neyse ki yumurtlama günü değerlendirdik bir de bugün düşünüyorum da çok da hastayım aşırı kötü hissediyorum değerlendirmeye çalışacağım bakalım
YesimAykut Kubratntklu ahh ahh Allahım yardım etsin bizlere🙏🙏🙏 çatlamıyor olabilir yumurtam aylardır çocuk istiyorum hayırlısı Allahtan en iyisini o bilir🤗
HESA20 Kubratntklu yumurtlama gününü ben değerlendiremedim ona üzülüyorm gün aşırı ilerledik ama dün gece değerlendirdik dün catladı heralde bugün 2 cizgi aynı renklerde cıkmış anlamadım pozitif görürüz inşallah Rabbim ol derse olur Herşey onun elinde 🤲 Güzel haberler verelim birbirimize inşallah🌸