YesimAykut Ovülasyon testi yapıyorum 3 gündür, pik göremedim, adetimin bugün 17.günü, neden pik olmuyor çatlamıyor mu sizce? Bu ay soğan suyu kullandım sadece 😭
YesimAykut YesimAykut turuncu olanı öğlen yaptım adetin 14.gün, pembe olanlar 15 ve 16 sının sabah ve akşamı neden pik olmuyor acaba, adetin 16.günüymüş bugün😭
Beybitooo YesimAykut 3.testte yumurtlama olmuş bence altındakinde çatlama olmuş ben mi yanlış görüyorum
Donthappymom YesimAykut Birgebeningünlüğü sayfasından almanı tavsiye ederim ben kullandığım ay yumurtlama gördüm pat diye belirliyor bunlardan benden kullandım benzeriydi görmemiştim
YesimAykut Beybitooo şöyle ama c ye göre hep silik çıkmış hiç c kadar koyu değil ya da daha koyu oluyor bazen öyle değil
YesimAykut Gizemnur_ gerçekten test yapsam ayrı dert yapmasam ayrı dert çözemedim 😭 galiba yumurtam çatlamadı😭 benim progesteron 21.gün kanında düşük çıkıyor zaten 5 gibi bişey çıktı 2 ay önce
Gizemnur_ YesimAykut bide galiba her ay olmuyormuş yumurtlama. Ben de test markası değiştim inşallah bu ay olur
Beybitooo YesimAykut ikiside aynı koyulukta duruyor dün değerlendirdiniz mi çünkü bugün çatlamıs galiba bugünü de değerlendirin
YesimAykut Beybitooo pazar sabahı değerlendirdim bir de bu akşam değerlendirebilirsem🤗 artık benim de bebeğim olsun 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
YesimAykut Gizemnur_ artı med ovülasyon testi var elimde şuan o yüzden almadım bidahaki ay inşallah inovita alacağım
Beybitooo YesimAykut o zaman bugün kesin değerlendirin hem pazardan bugüne sperm kalitesi artmıştır hemde çatlama günü tutma olasılığı daha yüksek şimdi yakınlaştırıp baktım 3.testte kesin pik bence bugün çatlama olmuş dualarım sizinle inşallah hayırlı haberlerinizi alırız 🥰🙏🏻
YesimAykut Beybitooo ay inşallah kaçırmamışımdır çatlamayı🙏 teşekkür ederim pozitif olursa haber veririm 💗💗
Beybitooo YesimAykut o zaman bugün çatlamıs siz bugün kesin değerlendirin şuan çok dua ettim haber beklicem 😂
YesimAykut Donthappymom öyle mi inovita ile bir gebenin günlüğü arasında kaldım bidahaki aya inşallah hamile olurum gerek kalmaz