xhbgns
Dimi bencede en güzel erken haftalarda gösteriyorlar doğru. Hele doğum kanalına girerse vay halimize görebilene aşk olsun ahah doğunca artık sürpriz olacak napalm ya zaten usg ile dogdugundaki çok benzemiyor anlaşılması pek mümkün değil diyorlar tecrübe edenler. Ya sorma usg fotoğrafına bakıp duruyorum o kadar masum duruyor ki doktor şey demişti o kadar mutlu olmuştum duygusallasmistim ki detaylıda. Ne kadar mutlu, huzurlu yatıyor orada keyfi yerinde sıcaklıginizi hissediyor cok belli demişti Ay beni Bi ağlama tuttu ama zor sıktım kendimi aglamamak için. Hep şey derler ya hamilelik hiçbir seymis asıl doğunca anladım annelik ne demekmis. Kucagimiza alınca eminim xok daha farklı olacaktır.
xhbgns (evlatta cinsiyet ayrımı yapmak değil asla önemli olan tabii ki her zaman sağlıklı olmaları)
Kesinlikle bende öyle düşünüyorum saglikli olması önemli ama insanın bazen gönlünden geçen olabiliyor iste. İnşallah sizin anneciginize arkadaş olduğunuz gibi yavrumda bana olurr🥹