Kızlar iyi akşamlar. 1 buçuk senedir evliyiz. Okula gittiğim için ilk 7 8 ay korunduk daha sonra çocuk yapmaya karar verdik denedik olmadı adetlerim düzensiz çünkü. Ovulasyon testi kullandım 4.ayım
Başka bi markaya geçtim net bişey göremeyince. Sizce pik olmuş mu adet günüme de daha var ama fikirlerinizi merak ettim ♥️🫶🏻
