betul-123 ya bazen sanki sorun bende gibi hissediyorum. Aynı şeyleri yaşıyoruz inan yalnız değilsin. Her hafta bişi çıkıyo. Bulantı kusma bitiyo çarpıntı başlıyo. o bitiyo nefes darlığı o bitiyo ödem o bitiyo mide yanması..allahın gücüne gitmesin yoruldum. Geçen tuvalette yuvarlandım az daha düşüyodum, ağladım. Bugün kabızlıktan tuvaletimi yaparken afedersin anüsüm kan revan içinde. Ayaklarım şiş terlikle geziyorum. Şikayet değil valla ama hiç öyle minnoş değil yani gebelik olayı. Allah bebelerimize ve bize sağlık versin ne diyeyim.