kubrayurek Merhaba arkadaşlar 23 gün önce 4 buçuk aylık düşük yaptım bu benim 3. Düşüğüm genetik test yaptırdık sonucu daha cıkmadı devlet hastanesinde yaptiran varmı kaç günde çıkıyor