Merhaba kızlar… 37 hafta 2 günlük hamileyim doktor suyun hafif sınırda dedi. Böyle durum yaşayanlar ya da bilenler sıkıntılı bir durum oluşturur mu bu durum ya da normal doğuma engel olur mu? Hareketleri takip ediyorum ama ister istemez taktım kafama