Ben sadece Hindistan cevizi yağı kullanacağım. 8+1 im. Yiyemediğimiz şeyleri ozellikle hamilelikte cilde temas ettirmemeye dikkat etmeliyiz diye düşünüyorum. Sonuçta yediklerimizi filtreleyen bir karaciğerimiz var ama derimize sürdüklerimiz direkt kana karisiyor. O nedenle Hindistan cevizi yağı kullanacagim. Annem bana hamileyken tatlı badem yağı kullanmış ve 33 kilo almasina ragmen 0 çatlak. O da bir alternatif olabilir