Donedone gokyuzununogrencisii 2850 yiz ama yasama sansimiz %50 Allahim herkese saglikli evlat nasip etsin
mombarbie_ gokyuzununogrencisii 35+1 dün bakıldı 2750 gr olmuşuz 1 hafta ileri görünüyor gayet iyi sizin kilonuz 😊 Sağlıkla gelsinler🫶🏻🩷
Donedone mombarbie_ bebegime %50 sans verdiler yasamaz diye akcigerlerinde sivi brikimi ve organlarina baskilama mevcut suan hadtanedeyiz cok uzgunum olcek dediler
gokyuzununogrencisii mombarbie_ oy maşallah aminnnnn sağlıkla hayırla gelsinler 🌸❤️ 35+1 benim de , aramızda bir gün var 😊😊
Denizzli20 Donedone kim ne biliyormuş ya bu dünyada yiyecek ekmeği görecek günleri varsa öyle bir yaşar ki. Her şey Allahın elinde dua edelim bol bol. Ben inanıyorum ki sağlıkla evinize döneceksiniz inşallah dua edeceğim 🙏🏼
Kucugum09 gokyuzununogrencisii kusura bakmayın sorunuzla ilgili degil ama bebeğinizi hareketleri nasıl . Dünden beri çok hissedemedim bebegimi nerden baksanız 3 4 defa vurdu kimiltisini hissediyorum da sanki hareketli bebeis gitti ağır bebek geldi yerine🙂 sizde de öylemi
aysegullozdm gokyuzununogrencisii canım şeker olabilir doktorun ne dedi çünkü mantikken 38 de almış olsa bebisi veya normls dogumsa daha geç olabilir daha da kilo alır 🥰 Maşallah diyeyim 🌸Bizimkisi de 35+6 da gittiğimizde 2516 gramdi 🥹🥹
Momyy1999 aysegullozdm Şekerim yok kendimde zayıfım , 34+2 de 2800 gramdı. Genetik dedi doktor canım. Her gün muz kaşar kuruyemiş yemiyorum ama nedense alıyor.
Seher1616 Valla genel olarak hepinizin kilosu iyi maşallah ya ben napayım 1 ay gelişim geriliği 34 de 1700 gr geldi sadece 🥺😢 bebeğe benden gitmiyor besin