071018 Kader-cevahir bazen bana da anormal gibi geliyor korkuyorum ama herkes normal diyor 4 5 dk sürüyor 3 4 defa oluyor günde
Fulya1993 Kader-cevahir benim hep olurdu ilk bebegimde gün içinde hareket etmese bile hickirirdi ciğerleri geliştirmek için yapıyorlarmış yani iyi biseymis doğdu doğunca da hep hickirirdi
Kader-cevahir Tontikinannesi_ çok takıntılı değilimdir böyle şeylere aslında ama gün içinde çok olunca merak ediyor insan 😀
071018 Kader-cevahir 33 hafta kaç gunluksunuz bizde 33 +5 deyiz kilosu neydi yakın da gittiniz mi kontrol e
071018 Kader-cevahir almıştır yani yüzünün resmini verdiler bana çok şaşırdım daha önceden bitane düzgün resim yoktu devlet hastanesi bide 😀
071018 Kader-cevahir ya benim daha önce takipçi olduğum hastane de hiç vermediler yüzünü 😀 belki gosteriri cikolata ye kahve iç gitmeden