elizanim28 mrym32 benimde 4 haftaliktinilk gittimde kese vardi cok kucukdu sonra tekrardan gittimde sukurler olsun kendisini ve kalp atisinida duydum 🤗 insallah sizde duyacaksiniz rabbimin izniyle
mrym32 elizanim28 kaç haftalıkken duydunuz kalp atışını doktorum beni 6+3 de çağırmış oluyo duyabilir miyim acaba
mrym32 Ssdssd benimde son adet tarihim 19 Aralık normalde bugün 5+2 olmam gerek ama ultrason da bı gün önde çıktı ultrasona göre 5+3 oluyorum karından bakmadan direk alttan mi baktilar
kivancinannesi Ssdssd benimde son adet tarihim 19 aralık kese gözükmedi vajinal ultrasonla baktı gördü düşük tehlikem var kanama gördü
lilyum_ Ssdssd bir sey sorabilir miyim bebek de var mıydı görünürde yoksa sadece siyah kese mi gördünüz. Ben de 5+5 im uygulamalarda bu hafta bakılan usg lerde kese icinde çok küçük de olsa bebek görünüyor diyor. Bende sadece kese vardı.
Ssdssd mrym32 evet canm alttan baktı direk, ne güzel işte haftaya kalp atışlarını duyarız inşallah :)
fthnf_ mrym32 benim bugün ultrasona göre 6+2 çıktı ve kalp atışı oluşmuş dedi doktorumuz,küçük diye dinlemedik
Ssdssd mrym32 ben 3 sene bekledim olmadı hatta bu ay asla umudum yoktu 2 ay sonra tüp bebek yaptırıcaktık ve bi baktım olmuş o yüzden rabbim büyük ya kalp atışını da duyarız sağlıkla kucağımıza alıcaz inanıyorum
Rah631 Rah631 kaygılanma canım birazda insanın yapısıyla alakalı bazen geç gorulebiliyormus 9 hafta 10 hafta
boraninannesi_ Sevoo34 bana ptesi günü 5+1 dedi ben 5+0 hesaplamıştım ama reglim 18 aralıkta tam söküldü diye, aslında 17si gibi başlamıştı ufaktan
Arenimoo mrym32 Ben de 6+2 yim dün gittim kalp atışını duyduk bebek iyi ama kesesi biraz küçük dedi benide 1 hafta sonra çağırdı