Kızlar selam. 13 haftalık gebeyim, geçen akşam hafif pembe kanamam oldu, hemen acile gittik acildeki doktor vajinal muayene ile baktı. Biraz mantar gözüküyor dedi bu enzofen fitil verdi 2 tane vardı içinde. Fitili kullanmadan kendi doktoruma danıştım o da kullanabilirsin dedi. 2 gün önce gece yatarken kullandım fitili. Bugün sarı yoğun akıntım oldu. İnternette daha sonra enzofenin hamilelikte kullanılmayacağını okudum. Hamilelikte kullanan benim gibi bir akıntı yaşayan oldu mu ?
İkinci fitili kullanmasam diye düşünüyorum şimdi biraz korktum