sedanur_bpr0 Nihan07 Çok silik bi cizgi görüyorum bende. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir. Hayırlısı olsun☺️🌹 Yine de yarın sabah yeniden test yapabilirsiniz. Emin olmak adına.
Nihan07 Kbr-ozcn sedanur_bpr0 Teşekkür ederim canım ay sevindim inşallah çıkar 1.2gun sonra yenidsn denicem inşallah çıkar
Nihan07 Kbr-ozcn inşallah bendede cikar bende qaliba yeni o yüzden öyle çıkıyor bir kaç gün sonra tekrar denicem
Kbr-ozcn Nihan07 insan heyecanlanıyor gerçekten çıksın diye bende 1 hafta sonra bakarım dedim dayanamamistim🤭😂
Nihan07 Kbr-ozcn bende dayanamıyorum zaten 14subat için sürpriz yapmak istiyorum kocama o yüzden bildirmemeye çalışıyorum😀
zumraninannesii Nihan07 çok silik bnde gördüm daha çok küçüktür belki bat ne zaman adet tarihiniz geçince tekrarlayın
Nihan07 zumraninannesii evet cok silik daha yeni adet tarih 14 de her ayin amma ocak ayinda 12si oldum 15bitdi🫠cok az cekdi
myavocado Nihan07 12-15 Ocak adet döneminizmiş ben doğru mu anlıyorum. Sizin nasıl hamilelik olabilir ? Hamile iken adet olunmaz.