Kalbent Doktorlar insanla oyun oynuyor gibi resmen aynı benim başıma da geldi. Doğru düzgün net görmeden söylüyorlar. 13 ve 16. Haftalarda gittiğim de iki farklı doktor erkek dedi. Sonraki haftalar da iki kez kıza benziyor ama erkekte olabilir net göstermiyor dendi. Geçen detaylı ultrasona girdim en son onda kesin kız dedi farklı bir doktor. Doğana kadar kim ne derse kesin inanamam artık kafamız karışık öyle bekliyoruz 😄😅