hanifeq Bir ay önce düşük tehlikem vardı ilaç iğne yapıldı kanama olmadı uzun süre bugün yine geldi progestan içtim ama az önce hafif kırmızı kahverengi bir leke geldi hasatneye gitsemmi acaba yarın mı gitsem bilmiyorum