8+1 im. 6+4 te bir kanama yasadim. Sonra kahverengi devam etti. Sonra bitti şükür 2 gündür leke yok. Onun disinda bulanti azaldi fakat mide yanmaları eklendi. Bir de tabi gögüs degisiklikleri var. Ben baya beyaz tenliyim koyulasma oluyor dediler bende olmadi ama uçlarında pürüzlü doku ve hafif büyüme var. Onun disinda hapşurmada falan hafif kasik agrisi oluyor.