Kızlarr merhaba ben bugün tam 10 haftalığım 7+4te bebeği gördük ve kalp atışını dinledim kendi doktorum normalde Esenler Medipolde ama tahlil yaptıracağım için devlet hastanesine gittim ve devlet hastanesindeki doktora bir daha ne zaman muayeneye gideyim diye sordum 1 ay sonra dedi bana süre çok uzun gibi geldi ne yapmalıyım muayene kaç haftada 1 olmalı bilgi verirseniz sevinirim☺️