29+5 bugün doktora gittim bebeğin başı yukarda sırtı sağ tarfta olduğunu soyldi bebeğin ters durduğunu sordum doğuma kadr düzelir mi diye veya yapmam gereken birşey vr mi düzelmesi için duzelebilir dedi tedirgin oldum ters diyince bu durumu yaşayanlar vr mi norml doğum pozisyonu alır mı doğuma kadar??