Ketenprensess Ben dün ne yaptım biliyonuz mu??dün eşim ayva getirdi soyuyordu limon sıkmış bana uzattı ben tadına baktım sonra iyy dedim.avucumu yalayıp eşimin beline sürdüm inşallah çocukta iz olmaz
sakinanneee3 Ketenprensess yanlış anlama ama iyimisin bu yazdıkların gerçekse evladın için kendini geliştir
Ketenprensess yusram68 ya ekşi şeyleri sevmedigim için suratımı ekşittim falan şey diyorlar bebeğin ya avucunda yada sirtinda iz kalır
nurhuma17 Ketenprensess ben 23+3 deyim ve hergun mutlaka 2 adet yerim , sizin bu dediğinize anlam veremedim neden iz yapsin😯
Momofelisa Ketenprensess şaka mı gerçek mi anlayamadım gerçekten hangi çağda yaşıyoruz arkadaşlar yapmayın ya
yanlisanlamaama Ketenprensess avcunuzu yalayıp eşinizin beli niye sürdünüz ki anlamadım 🫠 bebekte iz miz kalmıyor hamileliğimde yemediğim meyve kalmadı çok şükür kızımda bir tane iz yok
Beybitooo Ketenprensess o lekeler damarların çatlamasından aşırı gelişmesinden farklı gelişmesinden olan lekeler yani yediğiniz içtiğiniz elinizi sürdüğünüzle hiç alakası yok