Sudee9 Kızlar ssvd yapmayı düşünüyorum doktorum haftaya çağıracak doğumu başlatmak için yollar deneyeceğiz dedi ilk çocuğum 2.5 yaşında sizce yapabilir miyim böyle yapan var mı bir de doğumu.baslatmak.icin neler yapıyorlar
1prensanne Sudee9 benimde oğlum 2 yaşına girecek bende 39 haftalığım bekliyorum bakalım normal yaparız inşallah emin ol sezaryenden daha rahat oluruz