Arkadaşlar geçenlerde bir post açmıştım gebelik ile ilgili sonuçlarım düşük çıktığından doktorum düşük yapabilirsin yada dıs gebelik olabilir dedi.Merak ettiğim soru şu degerlerim hiç düşüşe geçmiyor hep artıyor🥴ilk sonucum 140 ikincisi 151.5 bugün çıkan sonucum ise 258.7 çıktı sizce düşük mu yapacam yoksa gebeliği mi sonlandirayim artık beklemek beni daha çok üzüyor