Ben gidiyorum Hatice hanıma gebeliğimin başından beri ona takipliyim şuan 36 haftalığım bende normal düşünüyorum ve normal doğumu da destekliyor çok ama çok memnunum kendisinden güler yüzlü enerjisi çok iyi çok rahatlatıyor insanı Atilla hocaya gitmedim ama Benim favorim Hatice Hanım 🥰