eylmz Kızlar hastane için lohusa şerbeti aldım ama normal doğum şeklinde ilerliyoruz şerbeti ne zaman hazırlayayım nasıl olacak
Efnanefnan Doğumuna ne kadar varr canım? Şöyle diyim diyelim doğumun başlıyor şerbeti yapıp buz dolabına koyabilirsiniz bozulma falan olmaz
eylmz Efnanefnan tariften yana sıkıntı yok normal doğum olarak ilerlediğimiz için sancılar geldiğinde şerbet işini nasıl yapacağız diye sordum
Efnanefnan eylmz 38.39 olunca şerbeti yapıp cam şişelere yada ler şişelere koyabilirsin normal buzdolabına uzun süre kalaabiliyor .