Ben defalarca denemiş simdide kendiliginden gebe kalmis biri olarak yaziyorum.7 8 kez transfer oldum düşun.Sana tavsiyem,yatma,hatta normal hayatina devam et,calisiyosan işine git,calismiyosan kafani dagit unut transfer oldugunu.şunumu yiyim bunumu yiyim hepsi faso fiso ben ananas yemekten icim cikmisti.hic biri tutmadi ilaclarini al ve Allaha duani et. Sana yaptiklarimi sayayim 12 gun boyunca yattim ,soya serumu faydali dediler onu taktirdim,benden kan aldilae rahme enjekte ettiler,Ankaranin en iyisi istanbulun en iyisi hepsinde yaptirdim.Tutmadi canim benim.kolay degil yasadiklarin ama ne olur beni dinle unut transfer oldugunu hayatini yaşa.nasibi varsa oluyo yoksa amuda kalksan olmuyor.Ve en cok kizdigim doktorlar bunu soylemiyolar rahat ol bismillah de bak yoluna