Hbygs Haftada kolestaz çıktığı için 37. Haftada doktorum doğumun olacağını söyledi ama bugün tam 37. Haftamdayim normal doğum yapmamı istediği için muayne etti ve hiç açılma olmamış suni sancı v.s vererek seni üzmek istemiyorum bir hafta daha bekleyelim her gün mutlaka kontrole geleceksin dedi kolestaz tehlikesi yüzünden kabul ettim ama nasıl bir hafta da açılma sağlayan şeyler yapabilirim yardım eder misiniz yoksa sezaryen olmak zorunda kalacağım… açılmayı hızlandıran şeyler neler acaba squat v.s dışında teşekkür ederim