Seyda_Seyda 2G2M_U 7+3 deyim ilk gunden itibaren mide bulantisi yasiyorum hastanelikk bile oldum her saniye bulantim var gunde bi cok kez istifra ediyorum napicagimi sasirdim
Aysu1307 2G2M_U 6+5 yetim sabah uyanınca mide bulantısı yaşıyorum kahvaltı yapana kadar geçmiyor ama kahvaltıyı zor yapıyorum birşeyler yedikten sonra da hemen geçiyor bulantım özellikle sabahları çok kötü hiç istifra etmedim kuru öğürme sadece şuanlık umarım uzun sürmez 🥲
mrym32 Ben daha 5+1 im daha bulantılarım başlamadı ama doktorum ilaç yazmış bana bulantı başladığı zaman gece iki tane icicekmisim size ilaç vermediler mi acaba ya da bı zarari mi var kullanmiyosunuz
Evhamlikurabiyeanne Her saniye değil ama dalga dalga arada gelip geciyor fakat bulantiyi cok tetikleyen kokular duyarsam etkisi bir kac saat sürüyor benim herkes gibi sabah bulantisi olarak degil de aksamları daha yogun oluyor bulantilarim