Aysenurmusabeymen SevgiErcan açılma var mı yok mu Bn bilmiyorum ama bnm de çok sancı ve baskı var yürüyemiyorum 37+3üm
Annesininbalbocugu SevgiErcan Sonradan gördüm canım sana da zahmet verdim tekrardan yazmak zorunda kaldım hakkını helal et 🤗
HilalEraslan Geçen hafta 2 cm açıklık var dediler kimi bir hafta da doğurur kimi 20 gün daha gider hiç belli olmaz dedi doktorum ☺️ şimdi 38 oldum Perşembe kontrolüm var heralde çatı muayenesi eder yine buradan yazarım size. Hiç sancı nişan su gelmesi falan yaşamadım daha. Sadece yorgunluk bel ağrısı ve arada vuran adet sancıları gibi birşeyler oluyor bu adet sancıları dediğim yalancı sancılar mı onu hiç bilmiyorum 😅