Dnesli 21+4 deyiz 22 haftalık gibi görünüyor. Ense kalınlığı 5.7 çıktı. 6 ve üstü riskli olarak görünüyor bu konuda benzerliği olan sonuçlanan var mı? Sizce normal mi doktorla henüz görüşemedik