smykll1 Betam başta 246 çıkı 2 gün sonra 1300 oldu iyimi sizce ultrosonda göremedi doktor geçen cuma gittim şimdi perşembe günü çağırdı
SenaBM smykll1 benim doktorum demişti ki beta hcg 3.000 olunca gel o zaman görürüz şimdi görünmeyebilir
2prensesannesiiii smykll1 aynı yerde verin ben bu yüzden sıkıntı yaşadım yanlış tanı konuldu tek drla kalmadım ama çok şükür aynı yerde kan vermeye özen gösterin laboratuvar farkı oluyor
Ceren_38 Benimki dün verdim.253 çıktı bu gün gittim doktora 4 haftalık dedi yarın tekrar kan ver dedi yükselir mi beta
smykll1 2prensesannesiiii sağlık ocağındaki doktora sinir oldum bilmeden hemen dış gebelik olabilir dedi moralim bozuldu bende doktora görünmeyi tercih ettim
2prensesannesiiii smykll1 laboratuvar farkı oluyor canım aynı yerde ver ya da ultrason muayeneni bekle derim 🙏🏻
Newnesilanne Merhabalar herkese en son regl tarihimin ilk günü 23 aralıktı. Bu ay 19 ocakta regl olmam gerekiyordu olmadım. 5 günlük bir gecikme oldu bugün kan verdim beta 359 çıktı normal mi acaba ultrasonda görünür mü
Ceren_38 Bu hamileligimden önce ki yani 3 ay önceki hamileligimde bebekte anensefali vardi bu gebeligimde de olurmu acaba çok endiseliyim
Hudaanuur1 Merhaba benimde 24 Aralık ilk değil tarihim Egelimden 6 gün önce öğrendim ilk değerim 31 çıktı ertesi sabah doktora gittiğimde 44 çıktı bugün tekrar verdim aradan 6 gün geçti 1219 çıktı reglim 3 gün gecikti sizce normalmi keseyi göremedik