35 haftalik hamileyim ve dun bebegimde sivi birikiminin oldugunu ogrendim akcigerde doktorlar yasamaz dediler izmire yonlendrdiler burdada %50 sansi ama dovn olabilir diyolar kizlar lutfen basindan gecen varmi cok kotuyum aglamaktan cok yoruldum 2 yasinda oglum var onada hasret kaldim