34+2 haftalık hamileyim dün hastanede nst ye girdim bir tane kasılmam oldu ama dünden beridir evde de çok kasılmam oluyor ve çok affedersiniz rahmimde batma oluyor iğne batıyor hissi yanması oluyor ayağa kalkınca yürümekte zorlanıyorum ve bebek 2300 Gr çok korkuyorum erken doğum olmaz inşallah 🥺
Başına böyle bir şey gelen var mı doğum belirtisi mi yoksa normal mi ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum pek 🙁