Aynı şeyi hamileliğin başında bende yaşadım. 10 gün neredeyse leke şeklinde kanamalarim oldu. Çok korktuk, ama ikizlerde görülebilen bir durum olduğunu öğrendik. Progestan hap+ iğne kullandık. Progestani ağızdan hap şeklinde alıyordum doktor fitil olarak almami söyledi. Bu şekilde alınca kanamalar kısa sürede azaldı ve durdu.ayni şeyi öneririm, tabi doktorunuza danisarak