Kahverengi 2 gebeliğim ilki bebek dönmediği için acil sezeryana alındım aslıda çok rahat ve kolaydı sezeryan.Şimdi acaba normal doğumu denesemi diyorum sizce ssvd artıları ve eksileri neler 😊
2bebek1 Kahverengi YouTubedan dr Semra özerin bu konuda videoları var onları izlemenizi tavsiye ederim tüm artı ve eksilerinden bahsediyor. Ben de Ssvd denemek istiyorum henüz yapmadım