Kızlar iki hafta önce gebe olduğumu söylemiştim bir hafta önce kaybettim kimyasal gebelikmiş. Sizler bu süreci nasıl atlattınız ne kadar sürede geri gebe kaldınız ve en önemlisi tekrar sağlıklı bir gebelik mi geçiriyorsunuz bana yardımcı olun lütfen hala üzüntümü yenemedim böyle benim gibi olan varsa en azından destek oluyor bana inşallah bir daha böyle bir şey başımıza gelmez çok sağlıklı gebeliklerimiz olur