Bende özellikle sola yatmaya calisiyordum fakat uykumda farkinda olmadan sirt ustu yada saga donuk bi sekilde uyanıyordum. Bu konuyu özellikle doktoruma sordum ve sag sol sirt ustu fark etmez nasil rahat ediyorsan oyle uyu dedi.. suanda 24 haftaligim ve psikolojik olarak rahat yatiyorum sanirim daha fazla soluma yatmalarim basladi kendiliginden 😁