Bnde sol tarafta kan akışı daha iyi oluyormuş ama yıne de sık sık pozisyon değiştirmek faydalıymış sürekli tek tarafa yayılma diye biliyorum iç organların ağrır diyorlar
Burcuugur sırt üstü yatınca fazla kan akışı olmuyormuş yan yatmak daha faydalıymış ama nasıl rahat hissederseniz oyle yatın