Yaa tebrik ederim inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız, bende 31+5 de gitmiştim en son doktora ve o zaman istekli sezaryen olmak istediğimi söylemiştim takribi olarak 28 Şubat gibi alırım demişti banada , kesin olarak 35.haftamda gün alacağım bende 2 hafta sonra kontrolüm var ☺️