Smsmykla Yaptıran var mı Arkadaşlar 2 li test temiz çıktı yani gerek var mı 1. Cocugumda yaptırmadım. Bu yeni bisey galiba
bimuallime Smsmykla Benim 2. Gebelik. Ben 2 li tarama detaylı vs iyi çıktı. Doktoruma dedim. Yaptırsın tabi gücü yeten herkes ama neden kendi kendini kuruyorsun dedi. Yani kafandan at stresi bebeğe odaklan dedi.
Busy Smsmykla ben de ikili test yaptırmıştım temiz çıktı ama içim rahat etmedi nipt yaptırdım şükür o da temiz çıktı. İkili testin güvenirliği düşük olduğu için doktor da garanti olsun diyorsan yaptır dedi nipt . Ben de yaptırdım
fundatlas Smsmykla ben ikili üçlü falan yaptırmamak için direkt nipt testi yaptırmıştım diğerlerini yaptırmamak gerek kalmamıştı. Cinsiyetinidr bu sayede erkenden öğrenmiştik 😊
Busy bimuallime sadece bu hastanede ücretsiz yapılıyor. Başka şehirlerden falan gelip yaptırıyorlar ücretsiz diye . Normalde 300–500 dolar arası değişiyor özel firmalarda
yeschef-13 Ben direkt yaptırdım tarama testlerini yaptırmadan 11. Haftamda 400 küsür dolardı şimdi hatırlamıyorum üzerinden geçti Amerika ya gitti kan 10-15 gün içinde sonuç geldi
Thecat Artık yurtdışına gönderilmiyor Ankara da yapılıyor, dontorum ikili ve üçlü testin güvenilirliği az diye direk nipt testi yaptırın dedi, 10 gün içinde sonuç çıkıyor. İmkanınız varsa yaptırın mutlaka
elmaelmaelma Thecat bazı firmalar Ankara’ya gönderiyor olabilir ama halen yurtdışına gönderen yerler de var.