Cansuutas19
Ben de ilk doğumu suni ile oldu. Sancım hiç yoktu ama ben bilmiyordum açılmam varmış. İlk alttan muane de ebe söylemişdi. Sabah 9 buçuk da serumdan verildi sancı öğlen 12 buçuk da kızım doğdu. Son yarım saat bi saate kadar adet sancısı gibiydi. Beni hiç zorlamıyordu. Ebeler iki de bi alttan muane yapıp açıklığı kontrol ettikleri zaman zorlanıyordum çok bastırıyorlardı. Son 1 saat ağır sancı çektim. Bunlar harici zorlanmadım. Size tavsiyem çatala çıktığınız da doğum esnasında doktoru dinleyin. Sancı geldiği an tek ıkının. Sancı olmadığında ıkınırsanz boşuna ıkınmış olup nefesinizi tüketirsiniz ve asıl zaman da gücünüz kalmaz. Aynı zaman da fazla ıkınmakdan dikişleriniz de çok olur.