Keremasaf1 nerede yasadiginiza gore degisir. Tsirt sekkinde pek almayin citcitli alin. Ilk bir ay yaz da olsa yenidogan bebekler vucutlarin her yerinden isi kaybederler bu yuzden ince uzun kollu giydirmek gerekiyor. Cok sicak olursa ic zibinlar var ya ondan giydirirsiniz. 1 ay sonra kisa kollu kolsuz giyer. Izmirde mesela temmuzda dogan bebegi gayet yikayip bezle oturttular cok sicakti cunku terlemesin diye. Ama ankarada olmaz o iş muhakkak bir citcitli body giyer.