Namish Serviks 8mm ve ben daha 32 haftadayim🤦🏻♀️benimle aynu durumda olan varmi ve ya oldumu hic?kaçıncı haftada doğum yaptınız🥺
Meervemsi Namish merhaba canım ben serklajlıyım 17. Haftadan beri serviks 9 mm ben de Şuan 29 haftadayım sadece yatıyorum
xhbgns Namish Doktorunuza bilgi verdiniz mi? Acil olarak bence doktorunuzla görüşmelisiniz gerekirse yatış yapacaktır haftanız çok erken değil belki yatış+fitil vs ile biraz daha bekletilebilir
ruveyda123 Serklaj var mıydı peki çok geçmiş olsun sürekli yatmanız gerekecek galiba doktorunuz fitil verdiyse düzenli kullanın
Namish ruveyda123 ruveyda123 evet surekli yatmaktan biktim artik🤦🏻♀️pesser halkasi var serklaj yerine onu koydular agrisiz oldugu icin onu tercih etdim,24 haftada 30mm serviks simdi 8mm oldu bilmiyorum ne yapicam
Namish Meervemsi ciddi misin?🥺yaa bu neden boyle oluyo ki,tamam ev işleri falan ama o kadar da ağır bir iş görmedim🤦🏻♀️durdur yere bi ağrı bi sancı vardı ki…Allah seninde yardımcın olsun🤲🏻😘
Meervemsi Namish amin canım Allah hepimizin yardımcısı olsun ben ilk başta serklaj olmadan gittim 31 mm di ertesi gün 17 mm ye düşmüştü acil serklaj oldum
Namish xhbgns evet tabii ki bilgi verdim ve her 10 gunden bir gidip geliyorum hastaneye,o secimi bana birakti bende evi sectim,bir oglum daha var 1 yaşi şubatta olcak onu bırakıp hiç bir yere gidemem😅
Cennet_kusum16 Benim ilk gebeliğimde 23 haftada pesser halka kullanmislardi. Tutmamıştı sürekli yatmama rağmen acilmam ilerliyordu 3- 4cm acilmam vardı.. 3 gün sonra suyum geldi sızıntı şeklinde 2 hafta o şekilde idare etti doğum oldu..Tabi o süreçte keseye enfeksiyon felan girmişti.
xhbgns Namish Kalkma zorunluluğunuz olmadıkça kalkmayın, oğlunuz için aileden birini çağırın en azından size yardımcı olsunlar 🙏🏻